Min lördag

God dag !

Igår hade jag inte internet på heela dagen ! Skit irriterande. Men jag hade i alla fall en jätte mysig dag med Adrian. Vi gick på stan en stund och kollade efter höstskor , hittade en masssa ! Sen efter det gick vi till RoseGarden och åt deras asiatiska buffé, det finns inget bättre , det är super gott ! och sen blev det lite dessert också , friteradbanan, men jag måste säga att det är inte riktigt min grej , lite för sött ?


jätte fin bild på Adrian ! höhö



Men när jag kom hem från vår lunch så fick jag så himla ont i min rygg , det började komma sådär på dagen men när kvällen kom så hade jag så ont att jag knappt kunde röra mig , man kunde inte ens pilla på ryggen .. Jag har haft muskelinflammation i min rygg innan så jag hoppas att det inte är det som har kommit tillbaka för det är inte roligt !
Fast idag är det dock lite bättre , idag kan jag i alla fall röra mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0