Hemmakväll !

Ingen bio blev det idag heller , tror inte att jag kommer att komma iväg för att se denna dumma filmen ! Så irriterande , kommer säkert få chansen att se den när den väl har kommit ut på dvd. Nej nu ska jag inte vara så , nästa vecka SKA jag se den.
Men om man ska se det positiva med det hela så fick jag en lugn hemmakväll med god mat & så fick jag städat mitt rum & fixat naglarna och det är ju inte helt fel ;) hehe .
Men nu är jag trött så jag ska bädda rent bara och sen ska jag krypa ner i sängen och kolla på dom 3 sista avsnitten på säsong 3 av Vänner.

Så då kommer jag i säng i " tid " så är jag utvilad till imorgon då jag och Malin ska sticka till Friskis och träna , äntligen någon som har köpt kort där ! Så det ska bli kul.

Sov Gott ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0