Strandpromenad *

Hej !

Jag kom precis hem efter några timmars promenad med mamma, Adrian & Iso. Jätte mysigt  var det. Först så var vi nere på hundrastplatsen så att Iso kunde springa av sig lite. Efter det åkte vi till småbåtshamnen & åt glass och tillsist åkte vi till campingen så att jag & mamma kunde få övningsköra ! Älskar att köra bil. Och det gick givetvis sjukt bra för mig ! Så vi har haft en jätte mysig dag ♥

























jätte kallt .. det blåste extremt mycket där ute !









& nu ska jag bara vänta på maten , sen efter jag har ätit ska jag till parken & möta upp Marie , Sanna , Emelie & alla andra som ska dit och grilla. Jag orkar inte ta med mig en massa , så jag ska bara dit och umgås. Mysigt !

Sen ikväll vet jag inte om jag ska med Josefine till Banken igen eller om jag bara ska ta det lugnt & vara hemma ... Vi får se vad jag orkar .

Puss *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0