Regn & Hagel, nu ?

Hej !

Vilken dag , är det inte meningen att det ska börja bli sommar nu ? Istället började det ös-regna och hagla lite ! WTF ...?  Aja , idag var i alla fall en ok dag , alla börjar bli super förkylda , sega + att det fina vädret hjälpte ju inte så mycket ! Men det funkade .. Men jag hoppas på en bättre dag imorgon ! 
Idag på lunchen var jag & Glenn och åt på Subway , dom har så underbart goda mackor ! Synd att man inte tänker på att äta där oftare istället för typ Mc donalds eller nått sånt ! Det får vi ändra på !

Men jag avslutade dagen med att dela taxi med Peter hem , underbart ! Men jag tror att jag börjar bli för bekväm , jag tog taxi hem igår också ! Och 3-4 ggr förra veckan ... Detta kommer bli dyrt ! Fast inte länge till ....

För att idag fick vi veta att vi garanterat fick lägenheten i stan , och mamma ska skriva kontraktet nu i veckan ! Så dom flyttar när jag är i Paris ( om jag nu kommer iväg ) , så jag slipper hjälpa till , YES ! Är så trött på att flýtta , men det ska bli underbart att komma in till stan , vi har alltid bott där så jag fattar inte varför vi fick för oss nått annat , men nu har vi lärt oss av våra misstag ! Kommer alltid vara en city människa !! 

Nej nu ska jag krypa ner i min underbara säng & hoppas på en god natts sömn , utan sms som väcker en kl åtta ! ;)

Kram *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0