en mysig personalmiddag med mycket skvaller *

Vilken dag !

Idag på jobbet hade vi lagom mycket gäster bla ett gäng snyggisar , mums * nej men väldigt trevliga grabbar var dom ! Och idag jobbade jag ju med Fia & Oscar . Jag och Fia skojjade mest runt och körde lite med Oscar men det var väl kul det med ! Idag blev vi klara redan halv fyra vilket är rekord. Annars när vi brukar vara fyra stycken som jobbar brukar vi inte vara klara förrän fem ibland har jag och Olivia kommit därifrån vid halv sex ?? Men som min chef sa : Kanske för att ni brukar fika så länge ? haha ja kanske det . . .  hmmm

Efter jobbet kom mamma & Adrian och hämtade mig , så jag hoppade in i duschen snabbt och klädde på mig , sminkade mig och allt vad man ska göra sen åkte jag tillbaka in till stan , fast till Plocke Pinn .  där skulle vi ha personal middag / fest . Vi åt massa god plockmat , eller buffé, fick dricka gott vin , cider och sangria . Under kvällen snackade vi mest skit , pratade om allt som har hänt den senaste tiden med Olivia & Hanna , härmade Maria från Svenska Hollywood fruar på toaletten , pratade om jobb , smög bort för att slippa presentera mig för alla människor !! haha .. en väldigt mysig kväll !
Det blev dock inte så lång varigt , jag har jätte ont i min axel och mina ben som vanligt ! tur att jag ska till doktorn nu i veckan och följa upp allting och få en lösning på alla mina bekymmer ! Och Olivia var trött så vi gick samtidigt . . Men Hanna och alla andra stannade kvar och festade loss .
Men det var en mysig och trevlig middag & skvaller !

Nu är jag hemma , ligger i sängen och nu kom Svenska Hollywood fruar på tvn , vad lägligt ?! tjoho .

God natt på er !!


( tyvärr så blev det inga bilder , jag glömde totalt  bort att ta foton !!! attans )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0