nu ska man ta vaccinet ! *



Tiden är kommen , ska snart iväg till doktorn och ta den här förbannade sprutan alla pratar om !
Men jag är fortfarande väldigt osäker . . 
Nr 1: Jag hatar & är livrädd för sprutor pga en incident när jag var liten . .
Nr 2 : Jag är livrädd för att det ska hända mig något efter jag har tagit den , man har jú hört så många olika saker om biverkningarna .

ah, men jag tänker göra det ändå , alla andra i min familj har tagit den och mamma vill dessutom att jag ska ta den , så det blir så . Alla i min familj mår ju bra nu efter dom har tagit den så , det ända som har hänt var att min lillasyster fick feber , men det ska tydligen vara en vanlig biverkning.

Önska mig lycka till !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0