Igår hade vi verkligen en underbar kväll !

Igår åkte jag in till stan och Ida mötte upp mig vid triangeln , egentligen skulle vi laga mat men vi sprang och yra runt inne på Hemköp och fick ingen insperation så vi gick in i på Mc Donalds istället ! Och vi ska vara kockar . .  Tur att man inte har ätit det på hundra år !

Efter det traskade vi hem till Ida kollade på tv och åt maten , strax efter det kom Sanna och Marie . Marie hade underbara cupcakes med sig , och vi satte på en film , The Holiday , men jag kan ju inte säga att vi kollade så mycket . istället blev det mycket tjejsnack och goda drinkar ! Sen blev det speldags ! Ida hade ett av dom roligaste spelen jag någonsin spelat hemma och vi låg ner på golvet och grät av skratt !

Efter det blev det lite allvarligare disskusioner , vilket jag älskar mina vänner för . Vi kan prata om allt ! Familj , vänskap , kläder, Kroppsliga bekymmer , ALLT !

Vid elva kom lilla Olivia också & då fortsatte alla disskusioner och skratt !

Men vid ett var det dags för Mattias att komma hem och vi alla var trötta , så jag & Marie gick hem till henne och sov .

Det var verkligen en jätte rolig & mysig kväll ! Och jag är så glad för att jag jag har så¨fina vänner !



Onyttig mat !



så himla söta *



fattar inte varför det blev så dålig kvalité på bilderna.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0