23/11 *

Hej alla !

Är hemma och myser i min gigantiska fotölj och kollar på " Gladiator "kanal 9 ( den började precis ) . Det är min mammas favorit film , men jag tycker den är så hemsk & läskig , så jag brukar alltid blunda genom halva filmen , så jag tänkte ge den ett nytt försök ! Dessutom finns det ju snygga pojkar med ;)


Mm , vilken läckerbit =D

Innan idag åkte jag & mamma med Nina hem och åt lunch hos henne  , fikade lite och pratade och disskuterade om onödiga saker , men ja allt som allt så var det mysigt ( som vanligt ) Efter det så har jag bara fixat i ordning i mitt rum lite . Inte så spännande kanske.

Imorgon ska jag förmodligen in till stan med Nina , sen tänkte jag ta en sväng upp om Ida också och prata av mig , haha ! Planera lite inför vintern och så . Man måste ju komma på lite olika alt. lite olika aktiviteter som man kan hitta på nu under vinterhalvåret när allt är så grått och dystert !

Men vi har redan planerat 3 saker som vi ska hitta på :
* Min födelsedagsmiddag
* Nyår ( eller det hittade vi i för sig inte på , men vi har planerat vad vi ska göra ! )
* En hel dag i Vallåsen , med skidåkande ( som vi ÄLSKAR )

Men jag hoppas det kommer fler skojjiga utflykter !

Nej nu ska jag försöka hänga med i filmen här . Kram på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0