en snabbis är bra ...

jag igår på julfesten .






Mamma pratade med småflickorna.

.... ja det är som vanligt !




Julfesten var trevlig & mysig ! Vi åt lite små plock & drack glögg =)
Mamma & Adrian babblade på hela eftermiddgagen och sjöng =/ ehh pinsamt .. haha ! Ingen annan hade chans att prata ... Vi var där till klockan fem , sen åkte vi hem och jag gjorde mig i ordning för kvällen ..
Tyvärr var konserten inställd , pga sjukdom ... crap .. he was just to high !!
Men vi bestämde att vi skulle gå till Kb ändå  , så vid åtta åkte jag hem till Marie och drack vin & prata om djupa saker.. ! Men sen gick vi till Kb & dansade loss i dimman !

Idag däremot , jag kan ju lugnt säga att jag aldrig någonsin festa när jag ska jobba dagen efter ( Okej vet inte hur många gånger jag har sagt det , men denna gången ska jag hålla det ) Vaknade imorse klockan åtta , gick upp , tog på mig , kollade att gårdagens smink var kvar , tog på mig jacka osv , la mig i sängen sov en kvart till och begav mig till bussen . INTE OKEJ !

Men när jag kom till jobb idag fick min kära arbetskollega mig på bra humör ! Dessutom kom Ida förbi och höll oss lite sällskap =)

Men nu äntligen är jag hemma i min underbara säng , kollar på " One Tree Hill " och ska öppna mina chokladkalendrar som jag fick av mamma , hon har varit lite försenad med det ..
Så nu ska jag njuta av min underbara säng och tv och att det är söndag =D

Imorgon blir det träning klockan tio .
In till stan och köpa stövlar  ( dom jag ville ha var slut igår , skit )
Fika hos Ida m. Olivia

Ha en underbar kväll . Kärlek *





livet är underbart när man har så fina vänner som jag har ...
mitt liv *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0