Sommaren är här

Hej hej !

Gud vilket underbart väder det har varit idag ! Jag och Nina har suttit nere på gården med Penni & Dwane i två timmar och njutit av solen och fikat ! Älskar att sommaren är här nu , äntligen !

Igår hade vi en jätte trevlig kväll. Jag & Josefine satt på hennes gård och lyssnade på musik & drack vin innan vi gick ut. Så vi hann med en massa tjejsnack ! Sen gick vi till Banken och dansade. Fast jag gick hem ganska tidigt , var hemma vid tjugo över två ! Men jag orkar inte lika mycket längre. ( 40-år gammal , haha )

Men nu ska jag bara ta det lugnt ikväll , ska stanna här hos Nina & lite senare ikväll ska jag och Natta ut en runda , men sen ska jag nog tillbaka hit och sova !!

Nu ska vi snart gå och handla lite mat , hoppas det blir kinamat ! ;)

Pusss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0