Internet , min kärlek *

Hej alla !!

Min dator har gått sönder igen ! Ahh , ni fattar inte hur arg jag är ... hoppas att jag kan fixa den snart eller att vårt valiga internet kommer så att jag kan använda min andra dator !!

Min vecka har i alla fall varit väldigt omtummlande , men rolig ! Jag har varit och hälsat på Fia & Malin ute på " landet " och i onsdags hade vi tjejkväll hemma hos Sanna med mat och vin , sen sminkade Malin oss innan vi drog till Lilla Torg och Båten ! Sen hade jag tvillingarna i sängen också ;)
( bilder kommer sen )

Igår var jag med Nathalie och fikade på eftermiddagen och vid sju var vi på ett väldigt intressant möte , får se vad det leder till !! Sen efter det kom Nina och hämtade mig så sov jag hos henne.

Och hela dagen idag har jag & Nina åkt runt , vi har varit på : Rusta , Ikea, Ilva , Burlövs center osv ... Fick lite shoppat också =D

Men nu sitter jag hemma hos Twixy och förfestar , vi ska till Banken och dansa ikväll ! Ska bli jätte kul ... ska dansa loss !! Men jag måste ta det lite lungt , ska upp tidigt imorgon och få naglarna fixade hos Natta !


Ha en underbar fredagkväll ! ♥





Puss *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0