Göteborg på onsdag !



( jag har faktiskt lyckats komma iväg på några resor med vänner , det är alltid lika kul ! Vi har varit i Turkiet, Paris, Madrid , Stockholm ett x antal ggr & lika så Göteborg =) & hoppas på många fler )

Nu har jag precis bokat biljetter till Göteborg till mig & min kära vän Hannah ! Vi åker redan på onsdag & kommer hem på lördagen. Vi orkade inte vänta, haha. Det ska bli så jäkla roligt ! Vi kommer att bo hos vår barndomskompis Amanda som precis har flyttat till Göteborg. Vi tre lekte alltid när vi var små & vi har lyckats hålla kontakten och det ska bli så kul att vara med dom samtidigt , inte ofta det händer !!
+ att jag ÄLSKAR Göteborg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0