Ännu en dag med sol !

God morgon !

Strålande sol idag igen , underbart ! Jag vaknade för en stund sedan , det var lika bra att sova ut ordentligt så att man orkar med allting idag !
Jag vet inte vad det är med mig , men jag är på så himla bra humör ! Jag vill typ hoppa upp och ner i sängen , haha ! Men det är väl bara bra , för då blir det nog en riktigt rolig dag !

Nu ska jag i alla fall få i mig lite frukost , hoppa in i duschen och hitta nått att ha på mig ikväll !


blir på ännu bättre humör när jag lyssnar på denna låten !

(( Igår på dagen så var jag och Nina hemma hos hennes mamma för att hon skulle sy upp min klänning , under tiden hon gjorde det var jag och nina ute på hennes underbara terass/balkong , den är enormt stor & fullt med växter ! ))








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0