16 april & planerna sprack

Hej !

idag har varit en känslomässigt omtumlande dag ! Lina kunde inte komma hit eftersom Kastrup är stängt ! Idiot aska ! är lite arg , som ni märker & pga det så är också hela helgens planer förstörda =/ .. så nu får vi se vad som händer. Sen har jag också fått reda på andra goda nyheter idag som nog kommer att leda till något bra, vi får väl se !

Men allt som allt har dagen varit jätte rolig , vi hade ett möte idag på jobbet där vi alla skulle berätta något om sig själv som ingen  annan visste , där kom det fram en massa roliga saker !

Äsch , nu är jag i alla fall hemma blev körd hem av en underbar kollega och nu funderar jag på om jag ska hem till Marie som ska ha lite tjejkväll , eller om jag ska stanna hemma och ta det lugnt ? svårt beslut .

Hörs sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0