Pyjmasparty !

a



( ingen ville vara med på foto idag , förutom jag när jag testade Marres lös¨hår ;)

Nu är jag hemma från Marie , och är super mätt ! Vi var på hemmakväll & handlade 1,3 kg godis och en massa chips ! Sen var vi bara hemma hos Marie och kollade på film , Avatar & snackade skit. Och alla eller ja alla förutom en hade pyjamas på sig ! Mysigt ... Men det var en väldigt skön fredag , kan vara skönt att det lugnt ibland bara !
Så för en halvtimme sen ? Tog jag taxi hem ..
Men jag fattar inte varför jag alltid ska få konstiga taxigubbar ? Han satt och sjöng med till dead and gone med justin timberlake hela vägen + att bilen var typ sönder så att den hackade hela tiden ?? Undra när jag ska pricka in en normal taxigubbe ? 
Äsch ! Nu håller mina ögon på att slockna här. Hörs imorron ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0