redan 28 oktober ! *

Hann inte riktigt skriva igår allting blev så stressigt !

Jag umgicks med familjen hela dagen och mös . Vid sex gick jag och träffade Sara och " gick " på promenad med henne , vi satt och pratade lite längre än vad jag hade tänkt så jag hann inte riktigt hem och ordna saker och byta om och så innan jag skulle ta bussen in till Möllan och träffa Sanna för att ta en öl . Mysigt var det ! Pratade om en massa saker , har inte riktigt haft chansen att prata med henne på ett tag . Så det var skönt att få prata av sig , sen kom Linn , Björn & Albert också , trevlans !  =)


(ja detta var den ända bilden jag fick igår . Mitt hjärta <3)

Nu idag har jag varit hos Marie och ätit lite lunch , planerat mat till hennes födelsedag och snackat skit !
Så resten av dagen ska jag bara ligga i sängen , mår inte 100 % idag heller , vet inte vad det är för något ?!  Egentligen skulle jag hämtat Nina & Penni på stationen idag för att dom har varit i Göteborg , men jag kommer nog inte komma upp ur sängen =/ skit !

Men men , det ska bli skönt också , bara ligga i sängen och kolla på film eller ojj det är ju Greys idag ! =D Det är ju dessutom stanna inne väder !

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorgon fyller lilla Mary 19 år ! Men vi ska inte fira henne förrän på fredag

 

 

 då vi ska på middag hemma hos henne och sedan festa loss . Det ska bli jätte skojj =)

Nej nu ska jag kolla på Christine , pusss & Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0