meningslösa människor *

Herregud när ska allt skit läggas åt sidan ?
När ska människor växa upp ? Det är löjligt , vi är 19 år , har tagit studenten , jobbar &  tjänar våra egna pengar, letar lägenheter och är på väg att växa upp till vuxna ansvarsfulla , mogna människor !
Rykten , skitsnack , mobbning , gäng , ledare . . hör inte det till fjortistiden ? ja det kan man tycka i alla fall ..
Men vissa har svårt för att växa upp och ta tag i sina liv , istället för att lägga sin energi på det som verkligen betyder någonting som lägger man ner energi på onödiga och meningslösa saker ? vad är meningen med det ?

Ja det är ju en fråga som man kan ställa sig hundra gånger om utan att komma fram till ett vettigt svar , jag kommer nog aldrig förstå mig på dom här plastic fantastic brudarna som älskar att mobba folk , starta rykten , hitta ¨människor som dom kan " bossa " över, vara kompisar med dom som passar in i deras liv förtillfället och får dom till att framstå som om dom är bästisar och kommer att vara det resten av deras liv , inget kommer någonsin komma i mellan dom ! 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ja, det är skönt att kunna säga att jag känner i alla fall att jag har kommit till det stadiet att istället för att ödsla min tid på meningslösa människor som tror allt för mycket så lägger jag ner min tid på min underbara familj , och mina underbara vänner ! Och dom tar jag hand om , för det är dom som betyder mest , dom finns där i vått och torrt och stöttar mig genom allt och jag försöker att göra detsamma för dom ! Mina änglar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0