utvilade

Hej !

Gud vad utvilade vi är nu ! Underbart ..
Igår så lagade vi lite mat , sen spenderade vi resten av kvällen framför tvn med lite vin. Jag tror att vi lyckades kolla på 3 filmer & på Idol , haha . Vi låg nerbäddade med en massa filtar & kuddar o vovvarna såklart ! Super mysigt .


lite trött ?




ida väntar på maten !

Idag så var simmning på listan , men jag kännde att jag inte vågade riskera det med min rygg för att nu dom här dagarna har jag haft så himla ont , Fia har smörjt in mig med muskelkräm & proppat i min panodil. Så jag skickade iväg dom ändå , ville inte att dom skulle strunta i det pga av det så dom kommer väl tillbaka om nån timme så jag tänkte gå ut med hundarna en runda och kanske göra lite lunch tills dom kommer tillbaka !

Sen ikväll så ska vi nog bara mysa kanske ta en promenad och så , för imorgon åker vi hem igen =(
Men vi ska faktiskt hit redan nästa vecka igen , 2 dagar , mysigt !!!




dags att få liv i hundarna !

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0