Alla behöver en paus ibland.

God kväll.

Det har varit lite paus här, men det var precis vad jag behövde & det har jag även haft i mitt liv så det har varit en skön helg som jag har spenderat med mina nära & kära. I fredags spenderade jag min dag/kväll med Nina & Penni , jag följde med till Pennis tennis , det var faktiskt riktigt roligt o se hur duktig hon har blivit pch sen blev jag dessutom ganska sugen på att spela själv , man kanske ska ta och hyra en bana en dag ? Sen spenderade vi resten av kvällen framför filmen " Green Zone " , en mycket bra film !



Och gårdagen då började jag dagen med att fixa naglarna sen åkte jag hem till Ida och åt middag med henne och strax efter det kom Sebbe, Mr. Acke & deras vän Kim. Vi hade en jätte mysig & rolig kväll med en massa vin och spel & sen fortsatte vi kvällen på Slagt/White och dansa loss där ! Oh vi hade så kul !
Jag har haft en riktigt skön helg. Jag har varit lite nere men jag har haft mina underbara vänner som har gjort mig på bättre humör & fått mig på andra tankar , så TACK ! ♥ ni är helt underbara .



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0