Majsplockning.

Imorgon ska vi ut på landet ! Vi flyttade fram det en dag så att vi kan vara där lite längre & vi är så trötta på Malmö så det ska bli så skönt att komma iväg i några dagar. Men igår när vi pratade med Fia så sa hon att vi ska plocka majs när vi är där , haha . '
- Va ?! Plocka majs .. Okej, men varför ?
- Det är kul ? sa Fia, men ni behöver stövlar för där är lerigt !

Det var det sista jag kunde gissa på att vi skulle göra ! haha. Men nu är det ju så att jag är en riktigt stadsmänniska och äger varken regnställ eller gummistövlar , sist jag gjorde det gick jag på dagis ? Så idag fick jag och Adrian åka iväg & köpa ett par gummistövlar ! Dom är faktiskt ganska snygga ↓


eller ?

Aja nu hoppas jag verkligen att vi får en rolig majsplockande dag ! =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0