Gårdagen *

Hej !

Gårdagen blev en ganska hektisk dag måste jag säga , på dagen gick jag några ärenden , hämtade mina saker , hämtade Penni på skolan , mötte upp Sanna för att handla lite vin och snacks. Men sen på kvällen lugnade allting ner sig och Sanna och Marie kom hit ( till min syster )och så lagade vi mat tillsammans, jätte gott !
Precis när vi hade ätit klart så kom Emelie också , så spelade vi lite spel , drack vin , åt en massa snacks och snacka en j*kla massa. Det var verkligen jätte mysigt !
Vid tolv blev jag , Sanna & Emelie sugna på att gå ut och Crown ligger ju mittemot så vi sprang över gatan och gick in och dansa lite , det var inte så mycket folk och dom flesta där inne var ju 25+ men det spelade ingen roll , vi struntade i dom och dansade istället ! 

Så tack för en mysig & rolig kväll mina älsklingar ♥

Jag vet inte varför jag alltid lyckas ta dom galna konstiga bilderna , men jag hoppas att Emelie skickar sina lite normalare bilder.↓









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0