Sundaynight.

Så då var ännu en vecka över , är det bara jag eller går det jäkligt fort just nu ? Veckorna bara flyger förbi ! Och kallt har det blivit också , fy !
Hade gärna åkt på semester nu , vill bara till värmen ! Visst kan hösten och vintern vara mysig , men en vecka hade inte varit fel.

Nu ska jag spendera resten av kvällen på samma plats som jag har varit hela dagen , i sängen ! Ska sätta på en film , tror att det blir en disney film. Sen måste jag sova. Ska upp kl åtta imorgon , fy. Bara tanken på att gå upp så tidigt gör mig illamående ! Men det blir en lång dag imorgon med möte , tråkiga samtal och ärenden men så fort allt det är klart så åker jag till landet i två dagar så det ska bli riktigt skönt !! Ska gå på en massa promenader och bara ta det lugnt .

Sov Gott ! ♥


är lite uttråkad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0