helgen *

Fredag 15/10:

Gick en runda med Idas hundar innan vi skulle gå hem till Philip och ha myskväll med Idol , spel & lite vin.







Lördag 16/10:

Var hemma hela dagen & fick besök av Mr. Acke som var super bakis så det blev film och vilostund.
På kvällen åkte jag och hämtade upp Ida så gick vi till Philip för att ha en lugn spelkväll men det blev tvärtom och kvällen avslutades tidigt , tyvärr ! Så kvällen fick sluta med film hemma i sängen.





Söndag 17/10:

Idag har jag verkligen spenderat hela min dag i sängen , jag har varit så trött , inte haft någon energi alls ! Jätte jobbigt , men det har i för sig varit ganska skönt att vila också så jag ska inte klaga. Har dessutom haft sällskap av Mr. Acke idag igen =) Såg bla en skräckfilm , Slaughter har inte sett den innan & så såg vi Notting Hill , den blir aldrig dålig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0