Ladies night *

God morgon !

Igår " hann " jag inte skriva för att jag vaknade ganska sent , vid ett och då var jag tvungen att sätta igång att städa inför mammas inflyttningsfest. Och när jag var klar med det så tog jag en runda i stan med Josefine och Lilo för att det var så himla underbart väder igår på eftermiddagen. Så vi bara strosade runt i stan , satte oss på Gustav i solen och lyssnade på nån galen kvinna som skrek någonting om Palestina, aja .
Efter det följde Josefine & Lilo med hem ett tag, jätte mysig eftermiddag var det faktiskt !




Lilo ♥

Sen efter dom hade gått så var det bara till att fixa sig direkt, för att vid åtta kom mammas vänner & då blev det full show direkt , dom dansade , sjöng , drack ganska mycket vin, höll tal ? ja osv ... Men det var väldigt kul !






Micke & Nina


Linda & Josefine


Linda & jag




twix ♥

Efter mammas fest tog jag en taxi & hämtade upp Malin så gick vi till falafelmannens fest i restaurangen , vi trodde att det skulle vara några st men det var fullt hus !




Malin & Veton dansar.

Vid halv två ? Gick vi alla till Båten & dansade !!


Veton !


ignorera Malin & kolla på den snygga bartendern i bakgrunden .... Det var ladies night på Båten ;)



Vid tre när dom stängde så tog vi taxi hem till mig & då var kvällen slut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0