Hela dagen i ett svep !

Vilken dag !
Vill bara börja med att säga: Grattis till min älskade mamma som fyllde 41 år idag ! ♥ Älskar dig.
Så vi började såklart dagen med att gå upp och fixa frukost på sängen till mamma & sjöng ! Kl sju på morgonen var vi uppe ( kändes som att jag skulle till skolan , ingen bra känsla ) Men mamma var nöjd och glad över sina presenter ! Hon fick ett jätte fint halsband & en kjol från Paris av mig !
( tog en massa bilder, men tror inte att mamma uppskattar om jag lägger upp dom )

Efter det gick mamma till jobbet & syskonen gick till skolan , så jag gick och la mig en timme till & sen gick jag och mötte upp Nina vid triangeln , så åkte vi till Ikea. Meningen var att jag bara skulle dit och köpa en matta men det blir ju aldrig riktigt så som man har tänkt ! Jag kom därifrån med presenter till mamma & en massa annat till mig, men det är väl egentligen inte helt fel !
Men när vi skulle betala i kassorna där man skannar in själv, dök det upp en liten ruta där det stod "pricktest" ja då skulle dom kolla så att Nina inte hade försökt sno något , eller " missa " något , men hon hade 4 varor , kunde dom inte lagt den energin på någon annan som hade massor med saker istället , lite irriterande var det !
Inte nog med det , det skulle givetvis börja hagla när vi skulle gå till bussen ? Skulle inte sommaren komma nu ? Slutade i alla fall med att alla papperskassar gick sönder och jag fick ta en taxi hem ..........
Gott, eller ? Men man måste äta köttbullar när man är på Ikea.
r
Såhär ser man i alla fall ut när man har gått i ös-regn !
Men när jag kom hem så målade jag klart i mitt lilla rum & gjorde i ordning med mina nya fina saker ! Är super nöjd nu !
Ni fattar inte hur litet mitt rum är ! Men det är tur att resten av lägenheten är stor !
Och resten av dagen / kvällen har jag spenderat med familjen och vänner och firat mamma , med tårta , kakor , kaffe , chips, glass osv .... Är så trött och äcklad av socker just nu .. ! Men vi hade i alla fall jätte trevligt & att vi har nog den sjukaste familjen som finns. Men det tycker jag bara är bra, vem vill ha en tråkig svensson familj som sitter ner propert runt bordet och pratar om framtiden ! Action ska det vara ! Mycket skratt, heta disskusioner & dans !
Mamma & Nina ( köket är under renovering ;) )
Jag & Nina



Men som ni kanske förstår så är jag helt slut i huvudet ! Imorgon ska vi ha tjejmiddag hos Sanna & på fredag ska vi ha inflyttningsfest hos Sanna och så ska jag festa med mina älsklingar Fia , Olivia & Malin ( gtb-gänget ;) ) Riktigt roligt !
Så nu måste jag sova och samla krafter till alla tillställningar !
Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0