Fettförbränning 1,40 h !

Hej hej !

Nu är jag hemma och är totalt utmattad ! Jag cyklade in till stan och mötte upp Nina , så fick jag lite av min shoppinglista fixad ( ni får se sen ) , jätte skönt ! Och sen gick vi och tog en kaffe och kollade på alla studenter , tänk att det var ett år sedan vi tog studenten, helt sjukt vad fort det har gått !!

Men Nina orkade i alla fall inte gå och simma för att hon kännde sig lite dålig så jag cyklade hem och lämnade allt och stack till gymmet , det ligger liksom på gatan brevid , så jag körde fettförbränning i 1 timme och sedan styrka i 40 minuter ! Var helt illröd i huvudet när jag gick därifrån , men det var riktigt skönt !!

Så nu ska jag sätta i lite hårfärg som jag köpte idag och sen ska jag duscha ! Tror att jag och Josse ska ut ikväll så jag måste hinna med det innan ! =)

Puss ♥




härligt svettig !




Jag köpte i alla fall lite försenade morsdag-blommor ! *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0