Jobberbjudande !

Wihoo !

Gud vilken bra dag det har varit , helt underbart ! Imorse var jag ju som sagt på arbetsintervjun och jag fick det ! Så efter det gick jag en runda på stan , köpte en väska, ring & hårfärg , fick ju belöna mig själv lite ! Hittade tyvärr inte så mycket mer , men det är väl bra det , kanske hellre vill shoppa i Paris ?

När jag kom till jobbet efter den lilla rundan på stan så berättade jag för min chef att jag hade fått detta jobbet då , och vad gör hon då ? Jo , hon erbjuder mig samma jobb/ position som på det andra jobbet , för att hon ville ha mig kvar ! haha , jag blev så himla lycklig ! För jag älskar verkligen dom jag jobbar med så jag vill inget hellre än att stanna kvar om dom kan erbjuda mig samma sak ! Så jag har bestämt mig för att jobba kvar , älskar min chef !!
Så nu ska man få lite mer utbildning & snart blir man TL !

Så jag är så himla nöjd med mitt jobb & allt just nu !!

Och när jag kom hem innan ikväll så satte jag mig ner med mamma och babblade om allting och hon var så stolt över mig. Känns bra när morsan säger att hon är stolt över en med ett litet snyft !
Så nu har jag bara myst med mamma ( det är bara vi hemma ) och färgat håret . Ska snart krypa ner i sängen och smälta hela dagen !!
Kram på er ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0