lockigthår , nej tack !

God morgon !

Har sovit jätte oroligt inatt , vet inte varför ! Så jag är lite trött. Fast sen hjälper det inte speciellt mycket när man vaknar upp till sånt här väder. Men men , nu sitter jag lite halvfärdig i soffan , har bara håret kvar . Vet inte riktigt vad jag ska göra med det eftersom min plattång är spårlöstförsvunnen !! Får liite panik.

Nu under morgonen har jag pratat lite med en gammal vän till mig , eller min fd. bästis ! Ibland saknar jag henne så himla mycket ! Men nu har vi i alla fall bestämt att vi ska ta en fika/frukost på tisdag. Har inte sett henne sen i somras så vi kommer väl ha mycket att prata om. Ser framemot det !

Nej , man kanske ska ta lite frukost & komma på vad man ska äta till lunch idag , ett evigt problem ! ♥



katastrof !




just det , jag fick mitt intyg igår på att jag klarade försäkringsförmedlarkursen !! =)


Kommentarer
Postat av: Kevin

Gilla dej i lockigt hår :) Väldigt vackert :D

2010-04-04 @ 21:28:21
Postat av: suvi jackman

Aw tack , men jag gillar det inte ! =P

2010-04-05 @ 19:48:44
URL: http://jamiejackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0