3 episoder & en rolig kväll !

Episod 1.
Kvällen igår började med att jag skulle ta en taxi in till stan för att möta upp Josefine men under taxifärden som skulle ta 5 - 8 minuter högst, så tog det 20 minuter för att först blev han stoppad av polisen ? haha .. sen så körde han fel ! idiot ... gud vad iriiterad jag blev. Men sen kom jag fram till mitt första stopp.

Episod 2.
Så då efter många om och men så mötte jag upp Josefine så skulle vi ta bussen till Värnhem/förfesten men så klart så skulle bussen inte gå förrän efter 10 minuter , så när vi stod där och väntade så kommer en kort liten svart man som var JÄTTE full och började fråga efter bra ute ställen (eftersom att vi var så unga & snygga ) Så då var vi artiga som vanligt och svarade på hans frågor. Men sen gick han liksom aldrig ? Så vi hoppade på första bästa buss , och då följde han efter , satte sig vid oss och tjatade om våra nummer för att han bodde i Köpenhamn o bla bla bla ... Så vi bara satt och skratta för att han var så jävla konstig & jobbig. Men sen såg vi vår andra buss , så vi sprang av bussen och in den och då¨SPRANG han efter ... Haha helt sjukt ... Och satte sig vid oss och tjatade efter våra nummer , så till sist fick vi nog , det började bli lite läskigt ! Så då sa vi till honom på skarpen och då hoppade han av !

Episod 3.
När vi kommer till Värnhem så kommer det fram en kille och frågar efter cigg , nej sa vi , skit irriterade ... Men så börjar han följa efter oss , vi bara tänkte .. VA FAN är detta ... helt sjukt ! Haha ... Så Josse ringde sin killkompis och sa till honom att kolla ut genom fönstret och då slutade han följa efter oss ...

Varför är människor så konstiga , eller killar man ska säga .. Eller nej, MÄN !?

I alla fall , vi var väl på förfesten 1 -2 timmar & drack vin. Sen tog vi en taxi till Banco de la musica. Jag har aldrig varit där innan , det ligger på Stortorget. Fan vilket bra ställe ! Dom spelade bara bra musik. Jag hörde inte en enda dålig låt ! Det var bara Rnb & Reggaeton , kanske lite annat också men mest det. Så vi dansade hela natten.
Tycker att alla borde testa det stället !

Kl tre när dom stängde tog jag en taxi & hämtade upp min kära mor som var på Swing Inn och dansade loss. Haha .. Taxi gubben tyckte att det var jätte roligt att mor och dotter åker hem tillsammans mitt i natten efter att ha festat hela natten ! Så när vi äntligen kom hem ( för det ÖS regnade ju ) så gjorde , eller skulle jag göra lite pommes till oss, men det brändes så att det blev bara några stycken som klarade sig, haha . Sen var det dags att sova !


I taxin (underbar bild)

twixy , lite arg ?

Kommer tusen bilder till sen ska bara vänta på att hon skickar dom !


Kommentarer
Postat av: Condé

OMG SUVERT du fattar inte hur ont jag har i mina trampdynor. d är sjukt!! men vilken bra kväll vi hade :D Meeee love you

2010-03-27 @ 13:17:29
URL: http://josefineconde.blogg.se/
Postat av: suvi

Haha , jag har också svin ont ! Det är inte lätt att dansa hela natten lång i 13 cm klackar !! Men vi har alltid kul twixy !

2010-03-27 @ 18:16:17
URL: http://jamiejackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0