Panikångest ?

♥Hej !

Jag stannade hemma idag ! Jag känner mig helt utmattad och illamående =/ Kanske börjar bli stressad´eller att jag kanske börjar få panikångest igen. Och det är någonting som man verkligen inte vill ha. Jag hade det för exakt ett år sedan och det var det värsta jag varit med om! Jag önskar att ingen får gå igenom det.
Men jag känner att alla symptomen är här och jag måste ta det lite lugnt nu och ta hand om mig själv så att det inte händer igen !

Och det ska jag då göra idag ! Jag sov till ett ( underbart ) Sen satte jag igång med att koka kålsoppa ( min favorit mat , konstigt ! ) och nu ska jag bara ligga i soffan & vila fram tills ikväll. Ikväll ska vi dra till Kb som vanligt ( ska bli riktigt nice ! ) Och sen ska jag ha besök av en vän från jobbet också . Så det ska bli kul ! att bara slappna av och ha det roligt med mina vänner  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0