Good music or bad ?

Gårdagen  . . . Efter 8 timmars pluggande på jobbet så skyndade jag mig hem , köpte lite dricka med mig hem & städade undan innan Sanna kom hem.


( Idag på jobbet , kolla Theres söta strumpor ! hihi * )

I alla fall....
När hon kom så gjorde vi lite tacos & drack vin ! Bra kombo !
Vid tio kom Paul , Micke , Linh , Max & Pamela och förfestade. Så det blev spel , vin , shottar, musik disskusioner & lite kärlek !

Efter det gick vi till Kb såklart , det lär väl bli lite mer nu när man bor två gator bort ;) Men vi var inte där speciellt länge för att det var så himla mycket folk ! Så jag , Paul & Micke gick tillbaka till mig & kollade på Mr & Mrs Smith men jag & Paul somnade , men blev väckta strax efter 4 ? Då Linh också kom ...
Men jag & Paul låg och snackade till sex medans dom andra glodde på film ! haha ...

Så klockan sex gick alla !

Så ni kan ju gissa om jag är trött idag ? Men ändå var jag uppe nio och städade undan allt. Burkar, flaskor , glas ... Fan vad man kan stöka ner även om man är så få ?

( Finns tyvärr inga bilder =/ )


Aja nu sitter jag faktiskt hemma hos min kära moster & kusiner som kom med flyttlasset klockan sex imorse ! Gud vad jag har väntat länge på att dom ska flytta tillbaka ! Synd att jag inte är piggare , höhö !

Vi ska väl vara här en stund till innan vi åker tillbaka till Malmö. Och då ska vi hem till mamma & fixa lite inför ikväll. Vi ska jú ha lite gäster ikväll & fira Adrian och kolla på Melodifestivalen !! =D





" Mina tankar & känslor är spridda åt alla håll, vad ska man göra för att få veta om det är rätt ? Ska man bara chansa ? "

Mitt hjärta vill ... Men frågan är om det är tillräckligt ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0