Planera in roliga saker om du känner stressmagen komma !

Älskar när alla serier sätter igång !! Det är alltid så bra och spännande avsnitt .
Men nu är jag i alla fall helt slut , känner mig fortfarande hängig & illamående , har dessutom lite magkramp. Jag har ju haft lite problem med stress innan , och jag har samma känsla igen. Men jag ska kämpa emot det denna gången ! Inte låta det ta över , jag ska ta tag i det som stressar mig och styra upp det med planer , pengar och allt annat !
Men nu dom närmsta dagarna så har jag bara en massa roligt framför mig så jag hoppas att det ska hjälpa =D
♦ Imorgon ska jag ta en öl med mamma & syster efter jobb. Har inte träffat henne på hundra år !! Har saknat henne !
♦ Fredag så ska Sanna ha 20 års fest ( vilket kommer bli en relativt nykter kväll m. tanke på flytt )
♦ Lördag , 8.00 flytt , 12.00 handla på Willys & Rusta , 15.00 → packa upp & ha tjejerna över, för att få lite hjälp & äta pizza !

Så tre dagar framåt är det bara roliga saker som händer ! Fick meddelande av Marie också att dom har fixat Sannas födelsedagspresent ! Det kommer bli super bra =D

Men nu ska jag bara lägga mig ner ( igen ) och sätta på en film och hoppas på att jag somnar snabbt ! Känner att det är det jag behöver !

Kram !



Har precis tryckt i mig halva paketet 74 % choklad ( älskar det ! ) & en skål med jordgubbs yoghurt !
Passar inte så bra ihop men gott är det ! =D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0