Paris om en månad !

Hej Hej !

Nu var man hemma från jobb & mätt och belåten. Det är alltid det första jag gör när jag kommer hem , trycker i mig middag ! Det blir så konstiga matvanor när man jobbar dom här tiderna.
Men idag har i alla fall varit en jätte lugn dag på jobbet , Marie började ju idag också , tyvärr så kom hon inte på vår våning , men hon kom ändå ner och sa hej ! Sen gick vi ut och åt lunch idag också , eftersom att all min mat hade kladdats runt i min väska , haha ... otur ! ( men då fick man en anledning till att äta lite onyttigt också ! )

Idag har jag verkligen tänkt på Paris-resan hela dagen. Fattar inte hur jag kan ha resfeber redan nu när det faktiskt är nästan en månad kvar , men det ska bli så himla roligt & framförallt , skönt att komma iväg från verkligheten i en vecka. Att bara få njuta av mina vänner , god mat / dricka & få många nya upplevelser !
Vi har bestämt att vi ska se allt man kan se , köpa I ♥ Love Paris - tröjor, köpa basker , sitta på nått café & dricka rött vin ( eller café latte ) , ha en svartvit-randigtröja + rött läppstift & få en riktigt fransk upplevelse . Låter som en bra plan va ?


haha , jag lääängtar ! 

I alla fall. Nu ska jag bara lägga mig ner i sängen och sätta på en film & hoppas på att jag somnar snart , är oerhört pigg idag så vi får väl se ! 

Hoppas ni har haft en bra dag !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0