Nu är man försäkringsförmedlare !

Hej !
Kom hem för en stund sedan , jag & Sara gick och åt direkt efter jobbet , orkade inte laga mat & jag var dödshungrig !
Men idag gjorde jag ju det stora testet ..... Och jag klarade det !! =D Gud vilken härlig känsla det var. Jag har verkligen kämpat & pluggat ihjäl mig för att klara det ! Så nu är jag Försäkringsförmedlare ! Har skrivit på att jag ska jobba kvar minst 3 månader nu med försäkrningarna , men undertiden så ska jag givetvis söka jobb på banken & något annat försäkringsbolag !
Mina chefer var så snälla och gratulerade mig direkt ! Alla var så glada , för att dom har ju sett hur mycket jag har kämpat !
Men jag var ju klar med det redan vid tre , och mina polispapper som man behöver för att kunna börja jobba med det har inte kommit än ( dom måste ju godkänna en för att man ska kunna få sitt certifikat ) så jag fick flytta upp till annan avdelning som behövde hjälp fram tills jag har fått dom !

Så att idag har varit en riktigt bra dag ! =)

Nu ska jag bara lägga mig ner i soffan & kolla klart på Christine , sen ska jag lägga mig & sova !
Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig ! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är duktig du , stort grattis. KRAMAR!!!!

2010-03-17 @ 21:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0