Magsår ? eller stressmage ?



Hej , hinner aldrig skriva på morgonen ! Jag försover mig alltid ...
Men jag är hemma nu i alla fall , eller jag har varit hemma sedan kl sju faktiskt . Jag gick hem från jobbet idag för att jag mådde jätte illa och hade slående huvudvärk , eller jag har det fortfarande , har dessutom lite magsår tror jag ! Men det är väl inte så konstigt , det är så mycket som är på gång här hemma i familjen , men även med flytt , jobb & födelsedagar ! Så jag har bara legat nere i soffan och bläddrat i Ikea-katalogen sen jag kom hem och kryssat i en ny soffa , tv - bänk, ramar osv. som ska komma nästa månad kanske =D

Men tyvärr så mår jag fortfarande kasst ! Så det blir nog att jag är hemma imorgon och vilar upp mig , ska inte resa mig upp ur sängen på hela dagen , ska bara ha en ta det lugnt dag ! Tyckte min chef att jag skulle göra så det blir väl så ...

Men innan detta kom idag så hade vi skojjigt som vanligt och jag åt min vanliga frukost på jobbet imorse ! Inget speciellt alls =P Har varit en helt vanlig dag !

¦
¦





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0