Försäkringsförmedlare !

Hej !

Har varit hemma ett tag men jag kastade mig på min kuddsoffa och orkade inte resa mig upp ! Jag är helt slut , kanske inte trött direkt men mitt huvud är slut ! Jag har fått så mycket info , siffror , lagar och olika typer av förskringar så jag vet inte om jag kan få in mer ! haha ..
Men jag måste säga att det var väldigt intressant trotts att det var så mycket. Det kommer nog att vara ganska kul att vara försäkringsförmedlare !
Efter lunchen flyttade jag över till mitt älskade HD gäng ! Älskar att sitta där , vi har så jäkla roligt !

Påvägen hem gick jag in på Ica super market , träffade Tessan .. haha .. Så köpte jag en massa juice , hallon, blåbär , Bluekeld ... Ja bara en massa dricka :/ Vet inte varför men det blev så i alla fall  ! Så nu har jag gjort en massa smoothie på blåbär , hallon , naturell yoghurt och honung medans jag väntade på att min pytt skulle bli klar ! 
Så nu ska jag bara trycka i mig allt och lägga mig i sängen och vila hjärnan ! För imorgon blir det en massa plugg , Pensioner blir det imorgon !! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0