11 mars

Hejsan !

Äntligen har jag tid att sitta ner ! Kom hem för ett tag sen men jag var tvungen att göra mat direkt , jag var svimmfärdig ! Men nu har jag ätit god sallad & druckit en massa apelsinjuice =)

Idag satt jag och pluggade från 13 - 19 , idag var det bara om olika försäkringar och siffror . Just nu känns det som att jag inte kan få in mer info ! Men det börjar bli klart i mitt huvud , så det blir säkert bra ! Imorgon ska jag plugga juridik , får se hur det går !



Imorse åkte jag ju in till stan , jag köpte 4 nya toppar & ett par skor. Sen köpte jag även en vit buddah till mitt vardagsrum ( som så klart skulle spricka när jag satte ner den , men jag fixade det ! ) Så det blev lite idag , men det var jag värd !! =D







Nu ska jag bara spendera resten av kvällen i min " soffa " och se vem det är som ska komma imorgon eller om jag kanske ska ta det nästa helg då alla kan =/ får se ...

Pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Meela

Ja men Buddhan blev ju bra trots allt...du ser allt ordnar sig!!

2010-03-12 @ 18:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0