Sommaren är verkligen här !

Hej !

Igår var en otroligt intressant & rolig kväll ! Vi var hemma hos Fia & Malin vid sju tiden och då bjöds det på välkomst-drinkar & sedan ceasar-sallad till middag ute i deras trädgård där dom hade dukat upp långbord med rosa tema , och allting var super gott , Malin lyckades bra där !
Efter det flyttade vi in till vardagsrummet och drack lite vin & käkade gräddtårta med jordgubbar som Fia hade gjort !
Vid elva tiden körde vi in till stan & gick till Chili , där blev det drinkar , shots , lite dans och mycket minglande !

Så det var en jätte trevlig kväll & jag tror att tjejerna var ganska nöjda med sitt födelsedagsfirande !


Olivia & Ida ♥


Fia






födelsedagsbarnen !


 I bilen på väg in till stan !


Fia fick en födelsedagsros !






( jag körde samma klänning igår igen ! , älskar ju den .. haha )


Veton&Malin ♥


mums ...




Idag vaknade jag upp av att min kära Twix ringde och " tvingade " med mig till Segevångsbadet ! Så där har jag spenderat hela min dag i solen med glass , musik & mycket badande , underbart ! Så vi kom precis hem och jag känner mig faktiskt ganska utmattad , men jag och Josse ska väl ändå hitta på något senare !














burim fick låna min klänning !

Nu ska jag hoppa in i duschen & äta lite middag ,sen får vi se vad vi hittar på ikv !

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0