Min midsommar.

God morgon !

Kom hem precis från allt midsommarfirande , stannade kvar hos Sanna inatt !
Midsommaren blev jätte lyckad ! Vi åt jätte god middag hemma hos Sanna & Björn som Sanna hade gjort & sen körde vi lite lekar & så kom Paul & Manne och gjorde oss sällskap ! Vid elva tog jag , Paul & Manne taxi hem till Nina och där blev det snapsvisor & mycket skit snack , lite tjafs men inget man inte klara av och sen åkte vi tillbaka till Sanna där det blev lite mer festande innan vi bäddade ner oss i bäddsoffan ! Jag tycker att det var en mysig , rolig & inte allt för dramatisk kväll ! Älskar verkligen mina fina vänner ! ♥


jag igår.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0