Min dag !

Hej !

Gårdagen blev en lugn utekväll , det blev två glas vin & en shot ! Följde med tjejerna till Etagé en stund men jag var lite för trött för att festa hela natten så jag var hemma redan vid två , men låg och snackade i telefon fram till kl tre tror att shotten började verka lite när jag kom hem =/


gårkvällens outfit


josse was on fire !

Men imorse kl nio var jag uppe och packade ihop en väska och cyklade och mötte upp Nina vid Aqva Kul. Vi simmade i en timme och sen satt vi i bubbelpoolen ett tag & tog några rundor i rutschbanan ! Skit ball ...
Efter Aqva Kul gick vi hem till Nina & käka lunch , sen kom Linda & Anthony förbi och fika ! Jätte trevligt .. Men efter det blev jag jätte illamående och fick världens kramp i magen ! Så jag cyklade hem ...

Så nu har jag bara varit hemma och tagit det lugnt resten av dagen , skönt !


Men jag måste också bara säga Grattis till min kära Ida som fyller 20 år idag ! Nu har vi kännt varandra i 14 år och vi har fortfarande lika roligt tillsammans ! Älskar dig ♥







Och  nu blir det tv-tittande resten av kvällen , Cougar Town !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0