Shopping inför midsommar !

God kväll !

Vilken underbar dag det har varit ! Vilket väder , det har varit jätte varmt & skönt. Hoppas bara det håller sig till imorgon !
Vid två idag mötte jag upp min moster & mina kusiner vid triangeln ( det tog mig ca 20 minuter att hoppa dit , haha ) så åt vi lunch och sen gick vi och shoppade lite ! Min äldsta kusin, Lina ( hon är 15 år ) och det är så kul att gå på stan med henne , för hon vill alltid veta vad jag tycker är fint och kolla på vad jag handlar och vill att jag ska övertala min moster att gå med på att hon ska få köpa vissa saker osv, gulligt !
Så jag köpte en midsommarklänning , underkläder, strumpbyxor , örhängen & nagellack , och en liten present till lilla Lina ! ♥

Efter jag hade varit på stan med dom så åt jag & Marie middag hemma hos Sanna, mysigt ! Så nu ska jag gå & lägga mig så att jag är pigg & glad imorgon ! Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0