Jag har så fina vänner !

Gud vilken rolig kväll vi hade igår !

Jag hade Ida , Paul & Micke ( sanna en stund ) över vid åtta tiden så satt vi och spela " hur fan visste du det " & drack vin , älskar det spelet det är så sjuka frågor ! Vi har alltid så roligt när vi ses ! Sen satt vi och pratade på balkongen fram tills mamma ( tillbaka till högstadiet )kom hem , då gick vi in på mitt rum och dansa ( i mitt extremt lilla rum )... haha det bästa var att killarna också dansa !
& efter det gick vi över gatan till Kb och fortsatte där inne med shots & öl .........







där har ni resultatet , as dåliga bilder , fula bilder & en massa hat ( kärlek )

Nu är jag ganska bakis & tror att jag ska krypa ner i sängen och ligga i fosterställning ett tag till !

Puss *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0