Liseberg - Göteborg !

Hej !

Har faktiskt varit hemma sen i fredagsnatt, men jag var alldeles för trött för att skriva! Tyvärr så slutade vår resa lite tråkigt så att det blev att jag & Hannah åkte hem på kvällen efter Liseberg , tjejer ... men men sånt händer ! Vi hade i alla fall jätte kul innan det & på Liseberg ! Vi åkte nog alla karusellerna, ja förutom barnkarusellerna ( den enda vi åkte var sagorundan , haha ! ) Vi var där i flera timmar, åkte berg o dalbanorna, Flumeride, Kanonen, Kålorado & Balder osv. Spelade på några maskiner men jag vann såklart inte , gör aldrig det ! =(
Och tur som vi hade så var det strålande sol & riktigt varmt. Annars har det alltid regnat när jag har varit där ! Så det blev några extra rundor i Kålorado & Flumeride för att man skulle få svalka av sig lite , hehe !




aw lilla Hannah fick åka Sagotåget själv ... haha !


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0