yesterday was crazy.

Var ska jag börja ?

Hade en riktigt bra lördag igår , efter jag och Ida hade ätit middag igår så gjorde vi oss i ordning & dansade loss till Tom Jones - It's not Unusual



innan vi fick company av två killkompisar som skulle med oss ut. Igår blev det White på Slaghuset , har inte varit på den klubben innan men den var bra , kanske lite för många småungar , men dom hade bra musik så det var riktigt kul. Fick kanske i oss en två shottar för mycket men det gick ändå ! Efter det stängde tog vi taxi tillbaka till mig & gick ner till Time och köpte folköl , cider & pommes och efterfesta hos mig ! Somnade kanske vid 6 -7 ? Ähh.. vi hade i alla fall en riktigt rolig kväll !

Det är så svårt att beskriva hur rolig en kväll var i ord , kanske ska filma lite mer ?

Hemma hos mig kl fem på morgonen











träffade bobby ute igår , det vet man genom att titta på bitmärket på kinden !!

men visst var det fina bilder ? haha .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0