so much love *

Hej !

Igår efter jag hade vaknat & ätit frukost så mötte jag upp Ida på stan. Det var kanske inte världens bästa dag att gå och shoppa men jag ville verkligen kolla en sista gång innan rean tar slut ! Jag hittade en jätte fin/söt klänning på Monki för 90 kr & sen var vi inne på Make up store och hälsa på Malin , där hittade jag en jätte fin shimmer ögonskugga, rosa & så köpte jag även en primer som gör att ögonskuggan fastnar på ett helt annat sätt och att den inte försvinner lika lätt, jätte bra !


Klänning, Monki 90 :-




min fina nya ögonskugga !

Efter vi hade varit på stan så gick jag hem och städade, lagade middag till mina kära vänner och dukade upp jätte mysigt på balkongen ! Så vi satt ute på balkongen hela kvällen och bara pratade & drack drinkar, jätte mysigt ! Men vid tolv kom min familj hem och det var dags för oss att gå till Kb ! Därefter blev det ganska snurrigt , men jag vet att det blev lite nattamat i alla fall !










mina fina vänner


sen kom min fina mamma hem ! mycket kärlek ♥

Så idag mår man ju som man förtjänar ! Idag skulle vi egentligen grillat hemma hos Sanna , men jag är alldeles för trött och känner bara för att ha en mysig hemma/film kväll. Ska hitta på så mycket nästa vecka , så man kan lika bra passa på att ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0