Smsa i sömnen ?

God morgon.

Har varit uppe ett tag redan faktiskt! Somnade ganska tidigt igår efter att jag hade kollat på ett avsnitt av " True Blood ".

Inatt hände det faktiskt en ganska sjuk sak, Nathalie skickade sms till mig om vad jag skulle göra idag och jag svarade att jag kollade på film kan vi ta detta imorgon , vi får se  osv. Men jag gjorde det i sömnen. Jag såg det nu på morgonen när jag vaknade , för att jag hade nån konstig känsla i kroppen att jag hade fått ett sms inatt. Haha.

I alla fall nu ska jag faktiskt kolla klart på säsongen av " True Blood " innan jag sätter igång med städningen =( och så ska jag kolla om det finns någon tvätt-tid , jag måste måste tvätta ! Inte så roliga sysslor att göra i det fina vädret, men what to do !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0