My day.

Hej !

Igår njöt jag verkligen hela dagen av att jag var själv hemma ! Det var så underbart tyst & lugnt. Men vid sex fick jag lite panik så jag tog en liten runda , träffade Marie snabbt , gick förbi en killkompis på hans jobb , var hemma hos Nina & tog nått glas vin och sen gick jag till Siesta och träffade min storasyster & hennes "kille" ! Så jag hann med ganska mycket. Sen tog jag taxi hem och somnade direkt !



Idag har jag faktiskt varit med Nina på stan hela dagen , vi var med Penni på India för att hon ville göra hål i öronen , hon var så duktig , hon sa inte ett ljud ! När jag gjorde hål i mina öron grät jag nästan för att jag tyckte det gjorde så ont ! Men jag var så stolt över henne. Hon börjar bli så stor , kan inte fatta att hon ska börja i förskolan till hösten, börjar nästan gråta när jag tänker på det !
Efter jag & Nina hade lugnat våra nerver så tog vi en runda ner mot Möllan , det är ju nämligen Möllevångsfestivalen just nu. Det var redan väldigt mycket folk , en massa mat & olika stånd med smycken ,väskor och allt. Det fanns så mycket fint !





Så vi ska nog ta en runda dit ikväll & ta en öl eller nått ! Men först blir det middag & vin med Ida som äntligen är hemma efter Göteborg !! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0