Kan inte kasta bort mina minnen !

Hej.

Sitter just nu i min säng helt genomsvettig och utmattad efter att ha städat & rensat garderoben och ALLA lådor hela dagen. Jobbigt men det behövdes ! Men jag hade svårt att kasta vissa saker, saker som man har minnen , men varför är det så egentligen ? Det är bara saker ... minnena kommer ju finnas kvar . Konstigt.

Nu ska jag i alla fall göra lite middag innan jag ska börja göra mig i ordning och åka till Ida , vi ska till Hipp ikväll. Det var faktiskt ett tag sedan vi var där så det ska bli riktigt roligt ! Älskar sommaren när det är okej att festa lite mer än vanligt !





Som detta välanvända puma-skärpet! Det köpte jag när vi gick i sjuan och det var det snyggaste jag någonsin hade sett. Älskade att det var blingbling på och jag var kär i Puma ! Jag hade det varje dag ... och nu saknar det en massa stenar , har börjat rosta och är liiite litet ! Men jag kan inte kasta det , det går bara inte !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0