Fix & Trix





Hej !

Har haft fullt upp nästan hela dagen , jag är mitt uppe i mitt rensande och fixande. Så idag har jag städat , varit med Adrian på stan , varit nere i källaren och borrat och hållt på ! Men nu är jag nästan klar , ska bara köpa några nya fina kuddar imorgon så är allt som det ska !
Oavsett om jag ska bo här ( hemma ) i veckor / månader / år till så vill jag ha ett fint rum där jag trivs ! Plus att jag tar ju med mig allt när jag flyttar så det skadar ju inte ! ( det var ganska bra dom andra ggr jag flyttade ) + att inredning och andra små projekt är min favorit sysselsättning så ... =D

Nu ska jag bara krypa ner i sängen och kolla på en serie som jag har laddat ner " Keeping up with the Kardashians " ( ganska bra serie faktiskt ! ) , får sysselsätta mig med en annan serie fram tills " True Blood ", säsong 3 kommer ut.

Sov Gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0