Familjen kommer hem !

Hej !

Äntligen har jag vaknat till liv ! Igår satt vi bara här hemma på balkongen och njöt av den sista kvällen av vår fjortisvecka. Men det var en lugn kväll ! Sov faktiskt själv inatt också , det gick väldigt bra så jag är väldigt stolt över mig själv !

Så nu under dagen har jag städat undan , gjort mat , bäddat rent i alla sängar så att det är rent och fräscht när dom kommer hem för att kommer hem kl två i natt så dom vill väl gå och lägga sig direkt ( eller efter jag har fått mina presenter , tjoho ! Mamma sa att hon hade hittat dom perfekta presenterna till mig , spännande ! )

Men innan dom kommer hem så ska jag hem till Sanna med tjejerna och förfesta lite för att ikväll ska Björn dj:a på Bodoni så vi ska dit och stötta honom , typ !


ni ser hur fräsch jag är idag efter festande & städande ! dags att hoppa in i duschen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0